Поръчките ви ще бъдат обработени в деня в който са получени, ако поръчката е пристигнала преди 18:00 ч. Поръчки регистрирани след 18:00 ще бъдат обработени на следващия ден. Поръчката ви ще пристигне на адрес за доставка 48 часа след получаването и.

Всички поръчки трябва да бъдат написани. Можете да правите поръчки онлайн от нашия уеб сайт www.ventdepot.bg по емаил email@ventdepot.bg или по факс +4021 340 1200.

Всичко доставки в Бълагрия се правят от куриерската компания Ekont Express www.econt.com .

Всички доставки се подготвят в нашия склад, който се намира в Bucuresti , Румъния.

Най- приетия метод на плащане е „плащане при доставка.

За повече информация трябва да пишете онлайн на www.ventdepot.bg , по емаил email@ventdepot.bg , или по факс +4021 340 1200.


За всякакви други запитвания можете да се обаждате на 0884 476 424 за запитвания на български език и +40730127127  за запитвания на румънски език.

Оферти търговски и технически paramatrii на продукти подлежи на промяна без предизвестие.

Нашият онлайн магазин:
Магазинът е създаден с цел да покрие нуждите от промишлено оборудване в областта на климатичните и вентилационни системи за жилищни, търговски и промишлени нужди, както и системи за промишлен пневматичен транспорт. Нашите целеви клиенти са малките, средните и големите предприятия, участващи в бизнеса в рамките на Европейския съюз.

Нашите продукти:
Информацията за продукти и фотографиите представени в този сайт са взети от каталозите, брошурите и ръководствата на нашите  доставчици каталози и подлежат на промяна без предварително известие.  Силно препоръчваме на клиентите да поверяват при доставка  продуктите, наличието на наръчник за употреба и табелите с надписи на продуктите. .

Нашите цени:
Публикуваните цени за продуктите са представени в Евро с всички включени такси. Когато завършите поръчката системата ще ви изписва цената за доставка, която е базирана на информацията която представяте. В определени ситуации ( компании с невалиден ДДС номер в Vies), тогава ще бъдат таксувани с румънска ДДС такса, която е 24%.
Промени в поръчките няма да се правят без искане на разрешение и позволение от вас.
Всички цени са валидни, с изключение на печатни грешки.
Запазваме правото си да променяме цените без предварително предупреждение.

Складова наличност:
В наличност: Продуктите ни се съхраняват в нашия склад или в складът на нашите доставчици в Румъния.
Когато доставката е в рамките на 10 дни: Продуктът е на склад при нашите доставчици в Европейския съюз.
Когато доставката е в рамките на 4 седмици: Продуктът ще бъде изработен в фабриките на доставчиците ни в Европа,и подготвен за доставка в рамките на 4 седмици.
Състоянието на наличностите публикувани в уеб страницата не е актуално в реално време. Можем да правим промени в наличностите без предварително предупреждение.
Промени в поръчките няма да се правят без искане на разрешение и позволение от вас.

Поръчки:
Всички поръчки трябва да бъдат направени в писмен вид. Приемаме поръчки онлайн -директно от уеб страницата, емайл, факс 040213401200 или SMS: 040730127127.
 Приемаме онлайн плащания с банков трансфер (поръчката ще бъде задвижена след потвърждаване на плащането), и плащане при доставка .
За поръчки на продукти със статус „в наличност” , можем да приемем плащане при доставка, само в държавите където нашите логистични партньори предлагат тази услуга, и само за плащания които са под 1000 Евро.
За поръчки чийто период за доставка е по-дълъг от 7 дни приемаме пълен трансфер на сумата или поне 40%  първоначална вноска от пълната сума. ( периодът за доставка се засича от момента на потвърждаване на плащането) Разликата в плащането ще бъде изплатена най-късно при доставка на продукта.

Гаранция:
Предлагаме гаранции за всеки продукт и на всеки клиент, гаранцията е съобразена със законодателството в европейския съюз.
Всеки продукт се доставя с „Сертификат за качество и съответствие” и „Гаранционна карта”
За поправки и/или смяна, които са в гаранционния период, клиентът ще праща продуктът за своя сметка до производителя.
След оценка  (в рамките на 10 дни от поучаването на гаранционния продукт ) нашият технически екип ще издаде писмена резолюция.
Според тази резолюция ако поправката или замяната са рамките на гаранцията , то те ще бъдат направени от доставчика за негова сметка, както и обратната доставка до клиента.
Ако резолюцията покаже,че повредата е направена поради неправилна употреба или инсталация , то тогава клиентът ще бъде уведомен за крайната стойност на поправката, която ще бъде направена от доставчика и платена от клиента, както и искането на съгласието му дали да бъде придвижен продуктът за поправка.


Връщане на стоки:

Не се приема връщане на персонализирани поръчки. За стандартните вентилатори се приема връщане в рамките на 30 дни след направена доставка.

Необходимо е да се направи писмено искане, което да се одобри от нашия „Отдел продажби” , преди да се приеме връщане на продукт.

Купувача плаща цената за връщане

Всички връщания на продукти се приемат след като се установи,че продуктът не е повреден.

След оценка (в рамките на 14 дни след като е получен продукта, който се връща) ако връщането не е оправдано, вентилаторът ще бъде върнат и клиентът ще бъде таксуван за транспортните разходи, както и с 30% за амортизация на вентилатора.

След като е направена оценка, ако връщането е оправдано, нашия „Отдел продажби” ще организира връщането на парите или замяната на вентилатора.